Balen, ett minne blott!

image7
Hittade den här bilden och mindes hur kul det var att gå på bal,
vill gå på bal i vår igen, då återstår bara problemet att hitta en kavaljer, årsmodell -88.
Prövade klänningen häromdagen, den sitter som en smäck ;)

Sitter nu och läser endel om Indien,
gosh vilket spännande land alltså.
Dess kultur, historia, ja allt!

Svenstet i morgon, vill itne börja jobba igen!
Jag som hade det så bra nu över påsk..
fick vara hemma och få maten lagad,
behövde inte göra många knop jag inte.

Som sagt så var påskhelgen en helg att minnas,
har haft ett personligt fyllemarathon.. jag lovar att jag var knök allafall en dag!

Vill ni läsa mer om min påskhelg så kika på
http://iidaa87.blogg.se
och läs Easter 2007,
det är ungefär samma som vad min påsk har gått ut på!

Nu väntar vi bara på sista April,
då man iofs jobbar till 22,
men lite kul ska man nog kunna ha på kvällskvisten ändå!
Måste ju helt klart se en brasa iaf..

Forum blir det nog inte iaf,
känns som det har blivit lite mycket av det goda nu på senaste tiden..

H E J D Å

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se