Inter-fucking-net!

Jaha, kan börja med att säga att gårdagen på Acb var en av dom roligaste sen jag började där,
manuella stod still så det var bara att finna på annat att göra.
Fick order om att gå ner och vända pall i källaren,
men där vart man bara utskrattad: "Lycka till, kunde dom inte ha skickat hit några killar i stället?"
Tack Tack, Anna och jag vände några pallar för att sedan gå upp till Thuresson och hjälpa till,
men efter ca 45 minuters väntande där så kläcker dom ur sej att vi inte behövs där,
nähäpp, vandrade tillbaka och vände pall,
då fick dom så dom teg dom jävlarna,
inte mindre än 170 pallar vände vi första passet..svettigt!

Sista passet var det att åka (!) till Ellos med Aron,
körde av format,
det var riktigt skoj,
fick tom köra trucken ända tillbaka till packen + att jag fick köra den på Ellos åxå,
det är verkligen inte så lätt som det ser ut vill jag lova.

Vattenkrog präglade även dagen,
jag, Anna och Sophie var alla blöta som hundar när kvällen var till ända..
men kul hade vi!

Har även haft ett STORT problem med att inte min dator vill ansluta till Internet,
fattade absolut inte vad som var fel..
kollade verkligen allt!
Då säger Sophie: "Har du på Wireless?"
Jaha, å vad sjutton är det?!
Joserru, det tillhör tydligen allmännbildningen att man ska veta vad det är,
men det visste inte dum-Elle,
men nu vet hon!

Allt är frid och fröjd ett tag,
så kommer nån och bara slänger nåt i ansiktet på en så man blir helt stum.
Varför ska det vara på detta viset?
Jag vill ju att vi ska kunna vara vänner!
Men jag förstår, det ska du veta!

Inatt ska jag och Soppsan ha Slumberparty,
jag har tagit med mej mitt finaste nattlinne med nallebjörnar på,
för inte kan man sova naken på ett pyamasparty heller :)

H E J D Å

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se