MoDo i skiten simmar..

..iofs har färjestad, hv71 och alla di andra redan drunknat.
Modo kan nog grabba hem det här.

Dagen har varit ganska jobbig tidvis,
men när jag var på manuella och det var 26 per pall var det liv i luckan,
kutade som fan och bandade pallar,
det var i princip så att när en var klar skulle nästa bandas..
Men jag tog lite rast från bandandet där ett tag och hjälpte Anders att fylla robotar,
det var riktigt riktigt riktigt roligt,
fyllde en massa robotar själv,
då vart jag väldigt väldigt stolt över mej själv..
..okej, det kanske inte är så svårt,
men va fan, jag är nöjd!

Nu sitter man här på 9an igen och tittar på Hockey,
och som sagt ligger Modo i ett ganska stort underläge,
men Soppsan är inte ledsen för det,
hon skiner som en sol!
Blev bjuden på muffins idag som Ida och Sophie bakat,
underbara!

Semlan är och hälsar på mej åxå,
det tycker jag är hemskt roligt,
hon är kul den jäntan..
"Vi har en speciell conection du och jag, vi har båda nycklar till varandras hem"
haha.

Fyllde 3 hela påskägg med diverse karameller,
samt varma koppen och äggfärg..det blev flickorna mäkta imponerade över.

Jaja, nu ska jag vara lite social med di andra människorna här i lyan.

H E J D Å


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se