"Jag har lyckats.."

..var det första jag utbrast idag när Jan-O kom när jag hade vält en trågbunt,
650 tråg fick med handkraft plockas upp från golvet, svattigt, det var stooora tråg!
(Tråg = Ovikta kartonger typ).

I alla fall så har dagen mest bestått av att åka fram och tillbaka och plocka pall i den lilla trucken,
tog även mej tid till en 5 minutare med Tommy J, det var trevligt! (Vi drack kaffe alltså, inget annat..haha).
Kom hem och kände mej mer eller mindre som en död sill,
la mej för att plugga på körkortet, men efter 25 sidors läsning i boken somnade jag,
vaknade vid 19 och har sedan dess suttit här och pratat lite med Johan.
Han är så hurtig att han åker till fjälls på fredag och ska vandra med Buppen.
Fan, jag vill också vara sådär duktig! (men jag går ju till jobbet varje dag..och hem..hahaa).

På fredag blir det Rätan för min del, ska väl kanske på Wärdshuset och kika på "The Relatives",
men jag ska helt klart vara nykter, slog vad om en månadslön med Jan-O,
men jag tror inte att han var riktigt med på det.
Sen på söndagen blir det att stå på Norsgårn och sälja lite pryttlar på loppis,
vet dock inte än vad jag ska sälja, har inte så mycket som jag kommer på,
men det finns säkert nå gammalt plotter i Rätan.
Om inte annat så hade Erika en hel del,
mamma kanske har nåt också,
dock är hon inte hemma, utan hon och Semlish drar till vår vackra huvudstad Estockholmo i morgon för att roa sej lite, sen ska väl mamma springa tjejmilen.
Blev GANSKA avundsjuk häromdagen när mamma berättade att hon åker till Mallorca i slutet på september,
Jag vill också!

Dessutom kom pappish och Semlish och spontan-hälsade på mej igår,
det var mycket trevligt!

Nää, kanske ska man plugga lite mer teori..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se