32.

Höger- eller vänsterhänt: Höger - såklart!

Humör just nu: Lite halv glad, ska snart på Acb och då är man väl alltid glad..eller?!

Favoritgodis: Choklad!

Är det nåt du absolut inte äter: Lever och blodpudding..wakki!

Kläder just nu: Acb-broka och jacka.

Musik just nu: Det som finns på mp3n, blandningen börjar dock bli en aning trist!

Sommarplaner: Bada, resa, grilla och dricka öl :)

Saft eller alkohol:
Kalasar mindre gärna på saft, men dricker hellre saft till maten.

Hur många kuddar sover du med:
2 stycken.

Favoritväder:
Sommar och sol!

Morgon- eller nattmänniska: Natt, helt klart!

Sparare eller slösare: Mellanting, men det lutar nog mest åt slösa..

Kommer du ihåg din första kärlek:
Nää, men det var säkert Manne på dagis..

Tror du på mirakel:
 Dom säger att det sker mirakel varje dag, men jag får fan aldrig vara med om nåt..

Hur många barn vill du ha när du blir stor:
2 stycken..

Bio eller promenad:
Bio, är för lat för att promenera, beror iofa på väder och vind!

Stjärntecken? Stenbock

Rädd för insekter?
Nää, bara dom inte kryper på mej.

Största svaghet:
Att jag är så lat

Det här är jag bra på:
Klippa gräs!

Chips, morötter eller godis?
INTE morötter iaf!

Pizza eller hamburgare? Pizza, självklart!

Skriver du dagbok?
Bara blogg..

Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig?
Har gjort de båda..

Stökigt eller välstädat?
Välstädat vill jag ha, men det är oftast lite stökigt..

Är du rädd för blod?
Näppeligen

Anser du att du är stark?
Njaae, kanske måste jobba på det lite..

Brukar du sola?
Jajjemän!

Vad gör du om du får hicka?
Ja, jag hickar väl?!

Kaffe, te eller inget?
KAFFE!!

Har du en besatthet?
Njaa?!

Har snott frågorna av:
Idde
http://iidaa87.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se