Wouldn`t It Be Nice?

Har beställt visitkort nu ikväll,
Det är vuxenpoäng det!
Kammade även hem några vuxenpoäng idag på Ica,
jag köpte f o l k ö l !
Å nu sitter jag och dricker en av dessa stackare..

Råkade ut för en mindre trevlig upplevelse idag när jag å Erika skulle ta oss en grogg,
Erika hällde upp körsbärssprit och cola i ett glas,
jag tog spriten och blandade den med passionsfrukt..
Såg under ihällandet att det var som små klumpar i spriten,
men tänkte att det måste vara körsbären.
Erika tog en klunk och utbrast:
"det är maskar i groggen"
och höll upp sitt finger med en plutteliten mask på..
Tur att jag inte hann dricka,
för vid uthällandet av all spriten så föll inte mindre än 3 maskar ut,
samt att den som kom ur min grogg var i en rosa nyans och hade HÅR på sej..
Jag ska aldrig mer dricka Kenny-sprit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se