Rubrik!

Hej jag heter Ellinor Haraldsson, är 21 år gammal,
har ett välbetalt jobb inom kläddesign och bor i ett underbart hus alldeles vid havet.
Jag har en porshe, lamborghini, ferrari och en pontiac i garaget.
Jag har 2 hundar, (Grand Danois).
Jag har inte ett enda ärr på min kropp, eftersom jag jobbar med det jag
jobbar med.
Jag har fem sommarhus (Mallorca, Hawaii, Thailand, Bulgarien och Grekland).
Jag har en stor trädgård utanför mitt hus med en berså där jag och mina väninnor sitter och dricker vin på helgkvällarna. Jag har doktorerat i Filosofi och Psykologi (samt Pasapsykologi).

Eller?!

Tjoho, jag heter Ellinor Haraldsson och är 21 år gammal,
jag har i ett halvår jobbat som packare på Acb,
men har äntligen avancerat till att bli truckförare.
Jag bor i en liten etta med sovalkov på Ängesvägen i Svenstavik med gula fula tapeter.
Jag har massor av ärr på kroppen, eftersom jag jobbar med det jag jobbar med.
Jag har en stor kal gräsmatta utanför min lägenhet där jag och mina kompisar brukar (har gjort det en gång), spela kubb och dricka öl. Jag är inte utbildad till något, men gick Hantverk Textil på gymnasiet.

H E J D Å

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se