Ice Cream, baby!

Nu sitter jag i Halvarsson / Norlings vardagsrum och har nyss klämmt en TipTop som jag fick av N´Annirs. Det lite sämre var ju att Johan den jäveln åt upp det där goda vad-det-nu-är i den..han ska döö, korv me bröö!
Har nyaa också avnjutit en underbart god sallad som Sofaan, jag och Anders lagade till, måste säga att vi ena riktiga kockar!

Var på bolaget nu i eftermiddag, inhandlade lite (o)nyttigheter till helgens bravader, om jag ändå visste vilka som ska vara med..tänk om Obeslutsamma Pelle kunde bestämma sej, tänk vad enkelt det vore.

Fussbull ikväll med mina kära och Sture (uttalas Stjuur). Berg mot Ås, hoppas på en vinst för Berg såklart. Man måste ju heja på sina kollegor :D.

På min kära dator spelas nu SteffeMickePop, riktigt duktiga pojkar det där, eller män, eller ja, vad man nu säger..
"Svävar på rosa moln, jag tänker kan du älska mej som jag är, jag tänker att du är den jag väntar på, jag tänker att vi är ett mirakelpar som lyyyser".

Nu har jag gjort ett vuxet beslut, det går ut på att sluta skriva dessa jävla listor, det är ingen som orkar läsa dom ändå!..15 vuxenpoäng bara på det..Yes!

H E J D Å

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se