Kul att skriva! Kul att läsa?

1. Vad heter du?
Är döpt till Lousie Ellinor Haraldsson (kanske ska döpa om mej till Haraldsdotter?!)

2. Är du döpt efter någon?
Nä, det skulle vara Louise efter mamma då, men inget annat.

3. Önskar du saker av stjärnorna?
Nää.

4. När grät du sist?
Jag minns inte.

5. Tycker du om din handstil?
Nja, vissa dagar, ibland kan jag vara så less på den att jag inte orkar skriva nåt..då är det illa!

6. Vad kör du för något?
Hallelujha!

7. När föddes du?
Den 5 januari 1986.

8. Vilken är din mest pinsamm CD-skiva?
Inte vet jag, jag skäms inte för någon.

9. Om du var en annan person, skulle du då vara vän med dig?
haha, klart jag skulle, jag skulle ju tycka att jag själv var så sjukt bra så det skulle inte finnas nån annan utväg.

10. Skriver du dagbok?
Nä, men bloggen är väl en sorts dagbok, även fast jag inte skriver varje dag.

11. Brukar du vara glad?
Fåpr ofta höra att jag jämt är glad, det är jag ju iofs också :D

12. Vad har du för smeknamn?
Elle, Bellinor, Hellinor, Juckarkungen, Juckar (var dock längsen sist jag kallades för dom 2 namnen), Bullens Pilsnerkorv, Bukis, Griseknoen, Äpplet..kärt barn har många namn!

13. Skulle du hoppa bungee jump?
När helvetet fryser till is, så kanske.

14. Knyter du upp dina skosnören när du tar av dig skorna?
haha, vilken onödig fråga..men nej.

15. Tycker du att du är stark psykiskt & fysiskt?
Starkare än hulken!

16. Vilken är din favorit glass smak?
Choklad!

17. Sko storlek?
36-37

18. Röd eller rosa?
Rosa..jag tar röd!

19. Vad gillar du minst med dig själv?
Snoken!

20. Vem saknar du mest?
Ingen speciell just nu vad jag kommer på.

21. Vill du att alla du skickar detta till, skickar tillbaka det till dig?
-

22. Vad har du för underkläder & skor på dig just nu?
Moosepants and a HM-bra!

23. Vad lyssnar du på just nu?
Fläkten i taket.

24. Vad är det sista du åt?
Mandelkubb, dags att äta igen kanske?!

25. Om du var en krita, vilken färg skulle du ha?
Nån grådassig. Det är ingen som vill anävnda dom för dom är så fula så då tar dom aldrig slut.

26. Vad är det för väder hos dig?
Ganska fint, soligt!

27. Vem pratade du i telefon med sist?
Aron, han ringde och pratade Stockholmska..haha.

28. Vem sms:ade du till sist?
Johiiibitch!

29. Vad är det första du lägger märke till hos det motsatta könet?
Ansiktet är det ju såklart, men händerna är viktiga, eller framförallt fingrarna!

30. Tycker du om personen som har skickat detta mail till dig?
Jag snodde det av Emelie, hon älskar jag ju :P

31. Vad är din favorit dricka?
Fanta.

32. Favorit sport?
Ölhäv?!

33. Hårfärg?
Brun.

34. Ögonfärg?
Blågröna

35. Använder du linser?
nej

36. Favoritmat?
korvstroganoff, tacos, mongolisk buffé

37. Sista film du såg?
"How to loose a guy in 10 days"

38. Favoritdag på hela året?
Min födelsedag kanske?!

39. Skräckfilm eller lyckliga slut?
Beror på humör och sällskap.

40. Sommar eller vinter?
Både har sin charrrrrrrm!

41. Kramar eller kyssar?
en liten kombination av de båda.

42. Favoritefterätt?
Smörgåstårta, men det är ju mer som mat än efterrätt, så jag svarar väl glass då.

43. Vem är mest trolig att svara på detta mail?
-

44. Vem är mest trolig att INTE svara på detta mail?
-

45. Hur bor du?
Lägenhet i Svenstavik.

46. Vilka böcker läser du just nu?
"Isrosor och spisrosor" av Gun Ninnisdotter, mycket bra bok!

47. Vad finns på din musmatta?
Den är blåååå.

48. Vad såg du på TV igår kväll?
Jag jobbade i går kväll..

49. Favoritdofter?
Nån som luktar gott.

50. Favorit ljud?
Musiiiiik

51. Rolling Stones eller Beatles?
Beatles.

52. Vart är det längsta du varit hemmifrån?
Vart eller hur länge? Vet inte, skulle tippa på Afrika kanske, och det längsta är väl 2 månader, dock inte i Afrika.

53. Är du allergisk mot någonting?
Allt för mycket!

54. Är du kär?
Det lämnar jag osagt!

55. Windows Media Player eller Winamp?
Wiiiinamp (jag börjar bli lite dryg nu..)

56. Din sämsta ovana?
Va? Sån har jag väl inte?!

57. Är/Har du varit kär i en kändis?
Nehehehe

58. Läser du manga?
Tönterier!

59. Är du negativ mot dej själv?
Nä, jag försöker se positivt på mej själv och min tillvaro!

60. Du har nu gjort 60 frågor, var det kul?
Nja, drygt! Får nog sluta med frågorna nu, det är nog inte så kul att läsa kanske..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se