Låt se om någon tröttnar?!

KLÄDER
1. vad använder du just nu för jacka?
En blå-svart Windstopper från Haglöfs, men det börjar bli för varmt för jacka nu, har inte använt den på ett ta´g, men häromdagen åkte den på igen för det var kyla i luften. Dock är den i behov av tvätt, så den åker nog in i maskinen fortast möjligt, hoppas att jag inte behöver den mer i sommar.

2. vad använder du just nu för skor?
"Gympaskor", Adidas, svarta, mycket härliga. Annars brukar det bli svart- och vitrutiga Vans, svarta ballerinaskor eller guldiga tofflor.

3. favoritfärg på kläder?
Svart och vitt och brun, det passar nästan till allt och är tidlöst. Det väljer jag!

4. favoritmaterial på kläder?
Bomull får jag nog lov att svara.

5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu?
Jadu, det är väl allt som är fint som jag inte har?! Gärna somriga klänningar! Förut använde jag aldrig klänning, men jag har upptäckt tjusningen med både klänning och kjol den här våren.

6. favoritaffärer?
Den första blir ju helt klart HM, där finns det mycket fint, annars är BikBok eller någon annan käck affär aktuell. Om vi ska diskutera affärer i allmänhet så ligger mej prylaffärer och IKEA varmt om hjärtat. Utan IKEA skulle jag ju inte ha det jobb jag har, länge leve Herr Kamprad!

7. favoritmärke?
Vet inte riktigt, bara det är snygga kläder så är märket inte så viktigt!

GREJER
vad har du för:
1. plånbok?
En svart med massa färgade grejer på, börjar tröttna på den och tycker att jag måste införskaffa mej en svart i läder..en liten, vart finns dom?!


2. smycken?
Bär sällan smycken, navelpiercingen som är röd och ett halsband som symboliserar Storsjöodjuret (julklapp av farmor min) pryder nu min kropp. Brukar ävne ha tre ringar, en Indisk tåring, en konfirmationsring i guld (av kusinen) och en "Brunkullaring" (studentpresent av farmor..hon gillar uppenbarligen smycken den damen).


3. solglasögon?
Hade ett par alldeles excellenta, dock bestämde sej ena bågen för att ramla av så jag köpte ett par nya, tycker inte direkt att jag passar så jättebra i dom, men det tycker Sophie, så jag har dom på. Dom är iaf svarta och impulsköpta på Raggarn för att ha något att gömma mig under i solskenet på studenten.


4. nagellack?
Sällan jag använder det, skulle vilja ha fransk manikyr, men det blir aldrig som jag tänkt när jag pysslar med det. Så det brukar bli ett transparent nagellack bara.

5. mp3?
Philips tror jag det är, en blå! Dock är den ganska dammig där den ligger, använder nu telefonen till att spela musik på..

6. mobil?
En SonyEricsson nånting, minns aldrig vad den heter, i stort behov av reparation!


BLANDAT
1. vad har du i din:
a) jackficka just nu?
Jag tror baskemej att jag inte har någonting!


b) handväska eller liknande just nu?
Har ingen handväska förtillfället, eller ja, klart jag har, men jag använder ingen. Brukar ha det jag behöver i jackfickan, eller på sista tiden i arbetsbyxorna!

2. vad är du beroende av?
Snus, jag vet mamma, det är förfärligt! och sömn!

3. vilken sorts lipsyl använder du?
Just nu är det en lipsyl med The Tree olja i eller vad det heter, den är bra den!

4. vad tror du på?
Det jag ser!

5. vad köpte du senast?
Snus..förfärligt som sagt!

6. har du nåt husdjur?
Inte hemma, men i Rätan har jag en kattsate vid namn Musse.

7. vad bor du i?
En etta med sovalkov i Svenstavik på Ängesvägen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se