Slappast.

Den här dagen har varit ganska slapp, men ändå ganska jobbig.
Iaf första passet på bandningen, då bestämde sej förslutaren att inte limma alla paket.
Så ca hälften var till att limma själv. Klagade på Robert att han inte skötte sitt jobb
eftersom jag hade limningar. Men det fick man ingenting för.
Vart dock bättre på 1 (!) pall, sen gick det skit hela tiden igen.
Rasterna fördrevs som vanligt med att spela kort,
och hör och häpna, jag vann fan inte en enda gång i Finalen,
illa illa, tror jag måste höra med mina flickor om dom ställer upp i en pokerturnering snart så man kan öva lite :D

Vart riktigt less på Anders idag, jävla skrikmomma!
Jag frågade ju bara om vi skulle ha rastkörning,
och det fick man betala för, med råge!
Jag sa att jag vägrade be om ursäkt,
lite senare hamnade det en lapp i min ficka med texten:

(citerar inte ordagrant eftersom jag inte riktigt minns vilka ord han använde..)

"Hej Elle! Ursäkta så mycket att jag skrek åt dej förut, men du är en jävla tjurskalle ibland,
men du vet att jag älskar dej ändå /Din evige materialare".

Jag funderade starkt på att anmäla honom till basen för sexuellt ofredande,
men Robert hotade med att han och Anders aldrig mer skulle prata med mej då,
för allt kan i princip tolkas som det..haha..så sjukt roligt vi har på det där stället ibland!

I morgon blir det Sjösve och snart är det midsommarafton!

H E J D Å

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se