Sommarlåtar.

Har nu suttit och laddat hem ett 40-tal sommarlåtar som sedan ska brännas på cd och spelas varma under midsommarhelgen, det är egentligen sjukt hur mycket låtar det finns om just sommaren, kirrade ca 43 stycken, och det är bara en bråkdel. Vänner på tv, nu är det snart dags för Ica supermarket i Svenstavik att få glädjas av vårat (mitt och Sofaans) celebra besök, om hon behagar släpa sej upp ut soffan den spjuvern. Sen är det nog dags att knalla hemöver och duscha och sen krypa till kojs, känns som om det skulle behövas faktiskt.. Nu är alla sommarlåtar hemladdade, najs! Vad jag älskar att få in ny musik på datorn, speciellt när en viss person (jag nämner inga namn, vi kan kalla henne Fröken Halvarsson..) klagar på min musik hela tiden, okej, vissa låtar är faktiskt förjävla dåliga som jag har på min dator..men alla har ju olika musiksmak..jag säger som Ida brukar uttrycka min musikstil, att jag har en väldigt bred musiksmak, det tycker jag är en ypperlig mening för att förklara vad jag lyssnar på för musik. Allt som är bra funkar, så resonerar jag!

Nu ska jag dra med mej Sofaan på affäret!

Kommentarer
Postat av: Idaho - igen!

Haha, allt som är bra funkar, jo så är det alla gånger. Men Ellinor, men, Blommig falukorv funkar INTE! ;P

2007-06-20 @ 23:53:00
Postat av: Britt-Louise Haraldsson

Nu får Du väl ändå lov att uppdatera!!!

2007-07-12 @ 10:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se