Headset.

Now than,
Lördagskvällen blev hemskt lyckad,
kalasade som aldrig förr..
Men eftersom min kropp bestämt sej för att inte reagera alltför starkt på starkvaror så var jag "glad-full" hela kvällen,
vilket jag uppskattar högt!

Jobbar eftermiddag i veckan, vilket jag faktiskt gillar,
iaf denna vecka känns det skönt att inte behöva gå upp tidigt.

MÅSTE MÅSTE MÅSTE skaffa internet till lägenheten snart,
det här går inte längre,
men jag har allt hittat på lite andra roliga saker att göra på Glenn-Kenneth,
har hittat ett roligt fotoprogram,
ett bra film-uppspelningsprogram samt lagt in bilderna från mobilen samt digitalkameran.

Nu väntar jag bara att Soppsan ska duscha klart så att hon kan få göra mej sällskap här i soffan,
var å solade idag, gosh så skönt det var!
Men jag somnade inte denna gång iaf..hehe

H E J D Å


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se