Overskatted. höhö

Kan man ha mer tråkigt?
Kan melodifestivalen vara dåligare?
Man blir ju brydd över att det finns över 3000 bidrag som är sämre,
lyssnar dom överhuvudtaget på låtarna när dom antags?
Tydligen inte, annars skulle dom väl ha märkt dessa omtalade plagiat då,
men dom vill väl bara ha publicitet!

Blir så jävla less!

Hörde nyss att det kanske inte blir någon pimpeltävling nästa helg heller,
för dålig is tydligen!
Då avlider jag allvarligt talat..vill fan inte ha mer sorgebesked nu,
då börjar jag snart gråta..skval skval!
Höhö..
Men men, blir det inget nästa helg så lovar jag att jag ska ligga under täcket hela helgen och bara tycka synd om mej själv..

A D J Ö S S !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se