Brunflo, en brun n´flod..

Även fast floden inte är brun så heter det tydligen Brunflo,
å kalla mig dum i huvudet, men vart är egentligen floden?
I alla fall så styr vi kosan mot Brunflo i morgon bittida,
ska dit och slita ut våra kroppar med att sortera spånplattor i morgon,
kommer nog troligtvis bli en rolig tur på sparkcyklarna också.

Blev skapligt nöjd när Sune hade ringt och sagt att han just ville att VI skulle komma tillbaka,
vi som var så duktiga..Anna, Sophie, Anna, Stefan, Aron och jag.
Dock avvek en vapendragare från gruppen, nämligen Stefan..vaddå? vem har inte lust att glida till den bruna floden och slösa några värdefulla arbetstimmar.
Tillkommit i vår lilla grupp har alltså Daniel,
som också är morgondagens chaufför.
Hoppas allafall att vi får avnjuta "Djungelkattens" sällskap,
vilket skratt han har alltså, glad hela tiden!

Sitter i alla fall hos Sofaen och bloggar lite,
har nyss varit inne på CENCUR och gjort några CENCUR.
Det gick bra, fick mycket beröm av Sofaen för mitt resultat..trots att hon var en hjälpande hand på den knaggliga vägen!
Mitt uppdrag med dagen var att genomföra CENCUR med bravur,
vilket jag klarade, enligt mej själv!

Det har blivit lite lite bloggande på sista tiden,
det kan jag verkligen hålla med om!

För övrigt kan jag berätta att Bil och GPS är kirrad till den 16 Maj,
då resan mot främmande vidder skall gå av stapeln.
Jag och Sofaen ska för första gången besöka ett annat land,
hand i hand..eller ja, kanske inte bokstavligen, men i alla fall tillsammans!
Med 800 NOK på fickan beger vi oss för att frossa i allt vad Oslos barer har att erbjuda!
Kan dock behövas lite tillskjutning av våra svenska riksdaler,
men va faen, It´s once in a life time..eller kanske inte riktigt,
men i alla fall nästan!

Hejdå och Godnatt gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se