Hard nights..

De senaste "arbetsdagarna" då vi faktiskt jobbat natt har varit bland det jobbigaste som jag någonsin har varit med om. Första natten var man som en död sill hela natten, sov inte mycket på söndag dag, så då fick man lida för sina dygder. De resterande 3 nätterna har bara varit jobbiga i största allmänhet, har varit less på allting, på jobbet, på folket som jobbar där (långt ifrån alla dock) och på en massa annan skit som jag inte orkar skriva om. Iaf så är allt löst nu, och det känns som en himelsk lättnad, det var skönt att prata med dej i går Sophie, så att vi fick lösa hela den här pärsen, som iofs inte var någon pärs, mer ett litet missförstånd pga ett knepigt ordval. Men men, nu är det lugnt på alla fronter och Rätan hägrar i morgon bittida. Pappa ringde till mej och mummlade nåt om att rensa rabatter, han saknar nog mej..haha! Iaf så blir det Mazda Miata till Rätan, så ingen buss för mej, som tur är, det värsta som finns är väl att åka buss?! Idag ska jag och Sofaan äta middag tillsammans, Hamburgare, det är inte alltför ofta man får kvalitetstid med sina vänner nu för tiden, bara sover och sover allihopa! Men när det väl händer är det guld värt :). Å snart kanske jag inte har mina flickor på 11an kvar här på 11an och då måste man ju ta vara på den tid som finns kvar..hmm, låter som om någon ska dö, men så äro icke fallet.
Natten på acb gick överraskande snabbt, Manuellade med Sigvard och Anna, "Limmande" pallar (som det numera kallas) och fyllde sedan robotar i nästan 2 pass, skönt! Sophie dokumenterade hela natten med sin nya digitalkamera, mycket roliga bilder! Nattens vattenkrig startades av mej och mitt första offer blev Sophie, hon blev blöt på ryggen så jag skulle tydligen smörja hennes rygg..haha! Även Robert, Aron och Anna fick smaka på en dusch med vatten..men Sophie vart nog blötast när Robert tog fram en hink och fångade Sophie under vinkelväxlaren..Sophie var vid detta laget blöt som en katt :D. Själv fick jag mit en dust när jag stod på robot, Tack Sophie, stod just och väntade på lite vatten så jag kunde kleta bort den jobbiga hårtussen som dinglade i mitt öga. Nu ska jag äta hamburgare!

H E J D Å


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se