Kanske hur mycket som helst..

  • Vilken svordom använder du mest? Ofta massa könsord blandat med svordomar, ett exempel på en ramsa jag ofta drar är: "Men jävla riksorganisationsluder"
  • Äger du en iPod? Nej, jag brukar min telefon till sådana ändamål. 
  • Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Det är olika från dag till dag eftersom jag jobbar 3 skift, men just nu är den inställd på 09.00, men det brukar inte bli uppstigning förrän någon/några timmar senare ändå.
  • Hur många resväskor äger du? Ingen, men jag har beslagtagit mamma och pappas, dom blev nog less på att jag aldrig lämnade tillbaka dom så dom köpte nya..
  • Använder du flip-flops? Jajjemän, just nu befinner sej dock dom enda jag har på villovägar, måste nog skaffa nya när sommaren kommer på allvar :)
  • Var köper du dina matvaror ifrån? Oftast Ica Supermarket några hundra meter från bostaden, men om jag är riktigt duktig så blir det storhandling på Willys.
  • Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Jag gillar att ta bilder, men blir nästan lite less när jag inte är med på en enda själv, så jag gillar nog helst att vara med på bilderna, så länge man inte ser ut som "Hej kom och hjälp mej och ingen kom" lixom.
  • Vilken var den senaste filmen du såg? Det var nog Pistvakt filmen, den är alltid lika skojig. Annars var det väl OC avsnitt..det är en grymt bra serie! 
  • Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? Det beror på, umgås nog helst med mina kompisar.
  • Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Ett hus och sen renovera det och inreda det precis som jag vill :D
  • Har någon någonsin kallat dig lat? Ooooja, alltför många!
  • Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nej, jag somnar fortare än vad jag ibland vill ändå.
  • Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Jag äger ingen CD-spelare, men i DVDn ligger OC om det nu räknas..
  • Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? Lyssnar inte direkt på någon grupp, det är mest blandade låtar, men Jason Mraz med låten I´m yours eller Marie Lindberg med låten Trying to recall..annars ligger sommarlåtar mej varmt om hjärtat denna årstid..
  • Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Nej, det tror jag inte, det var mycket längesedan någon överhuvudtaget använde ordet hemlighet, man vet helt enkelt vad man ska säga och inte!
  • När var senast någon stötte på dig? ..jag fick en stöt av pall-lyften idag?!
  • Vad åt du till middag senast? Son of a Billys som man är så krämade jag i mej en Billys Vegetarisk..Robert åt oliverna.
  • Använder du huvtröjor? Ja, dom är goa.
  • Kan du vissla? Nej, har kunnat, men det går helt enkelt inte längre.. 
  • Vem var den senaste som ringde dig? Daniel.
  • Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? Nåt som snurrar, fort, fort, fort.. Höga saker som "Fritt Fall" och "Berg-o-dalbana" är jag för feg för!
  • Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Det gör dom säkert, men har dom inget bättre för sej så...
  • Vilket riktnummer befinner du dig i? 073, jag är världsmedborgare :D
  • Tittade du på tecknat när du var liten? Gjorde inte alla det?
  • Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Svensta-torget, det är ganska stort..haha.
  • Hur många syskon har du? Tre stycken.
  • Är du blyg inför det motsatta könet? Nä, det tror jag väl inte..
  • Vilken film kan du alla replikerna till? Kanske inte alla, men Karlsson på taket och Suntrip (sällskapsresan) är ganska bra intragglat.
  • Äger du några band t-shirts? Nää, det tror jag inte.
  • När flög du senast? I Juni förra året, flög till Norge och tillbaka, storslaget!
  • Hur många stolar står kring ditt köksbord? 3 stycken, har egentligen 4, men en är paj.
  • Läser du för skojs skull? Ja, böcker och sånt läser jag för skojs skull, jag läser ju inte direkt böcker som "Martina-koden" för allmännbildningen skull..
  • Pratar du några andra språk? Engelska, Svengelska, rövarspråket, har läst franska i 3 år, men kan inget och det enda jag kan på tyska är: "Ich habe nicht die aufgaben gelernt, veil ich gesten krank gewesen war.. å så var det med det.
  • Diskar du din egen disk? Vem skulle annars göra det?
  • Har du gråtit offentligt? Ja, det har jag och det är inget jag skämms över, det har varit allvarliga grejer. Men såklart skrattar man ju så man gråter typ jämt.
  • Har du en stationär dator eller en laptop? En bärbar, underbara Glenn-Kenneth!
  • Försöker du alltid lära dig nya saker? Ja, det gör jag, det är roligare ju mer man kan.
  • Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Nja, är ganska nöjd med det jag har faktiskt. Har dock funderat på en tatuering till, men det kommer nog dröja några år. Pappa tycker att jag ska ta ett råd och sluta förstöra min kropp.
  • Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Nej, det är inte så självklart. Men jag är ju tjej så jag borde kanske skriva Ja där?!
  • Kan du kasta macka? Jorå, men nån riktig mästare är jag inte, brukar få till tre studs som högst, och det är om jag har tur!
  • Har du någonsin varit på Jamaica? Nej, men skulle inte tacka nej till att åka dit.
  • Vad har du med dig in på bion? Popcorn, dricka och nån som vill följa..
  • Vem var din favoritlärare och varför? I grundskolan var det helt klart Sylvia, hon var rättvis och skämtsam. På gymnasiet var det min mentor Ann-Katrin, henne kunde man prata med allt om.
  • Har du dejtat någon av en annan religion? Nej, det tror jag inte. Men vem vet..
  • Vad har du för väder? Mörkt ute nu, men det är ändå ganska behaglig temperatur, det känns att sommaren snart är här..
  • Har du en blogg? Nej, vad är det?! hehe. 
  • Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Karaktärsämnet Textil eller bild.. Företagsekonomi var också en favorit.
  • Gillar du att flyga? Ja, det är ganska trevligt faktiskt..iaf om flygvärdinnorna är trevliga.. trevliga flygvärdinnor är bara nåt man pratar om men som man aldrig träffar på.
  • Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Humor, sen finns det mycket mer också, men humor är en av de viktigaste sakerna, helt klart!
  • När sov du senast på golvet? ..sängen står på golvet, så jag sover väl alltid där.
  • Vilken är din favorit drink? Orgasm eller Sex on the beach är hemskt goda, fast oftast blir det bara öl..Brunbjörn är grym den med!
  • Gillar du din boende-situation? Jadå, men det blir defenitivt inte hela livet.
  • Vilken är din mammas hemstad? Stockholm..så jag är inte den äkta Jamtlandstöus jag utger mej för att vara..
  • Din pappas hemstad? stad?! Bryngelhögen..nöjesmetropolen!
  • Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Det är inte så många faktiskt, första veckorna jag jobbade natt sov jag 4 timmar varje natt, det funkade fin, fint!
  • Är dina dagar fullbokade och stressiga? Nej, dock önskar jag att det fanns lite fler timmar på ett dygn. Speciellt när man jobbar 3 skift, man gör inget annat än att jobbar och sover känns det som.
  • Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Nej, jag var ett mycket snällt barn!
  • Vilken är din favoritfrukt? Banan, det enda jag tål.
  • Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Haha, verkligen!
  • Hur gammal blir du nästa födelsedag? 22, det känns gammalt, jag som varit 15 hela livet!
  • Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Nja, kan störa mej på om någon stavat fel och påpeka det, om jag inte vet hur det stavas så skriver jag som det låter och hoppas på det bästa.
  • Tror du på liv på andra planeter? Nej, det tror jag faktiskt inte..ET är bara en film!
  • Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Det var faktiskt jag själv, vi kan ha vilda diskussioner ganska ofta.. och det är sällan jag vinner :(
  • Tror du att Gud är man eller kvinna? Vet inte, känns inte som jag orkar lägga ner så mycket energi på att ta reda på det heller..
  • Vad var det senaste du åt? En karamell :D 
  • Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Det beror på, det är enklare att vara med personer av det motsatta könet, det är liksom mer kravlöst och mindre skitprat, men med mina vänner trivs jag utomordentligt bra!
  • Hur valde dina föräldrar ditt namn? Dom tyckte att det var fint, sen tror jag att det hade något att göra med att dom bara kunde välja ett namn på E eftersom min storasysters namn också börjar på det.
  • Gillar du senap? Johnnys senap är helt klart Fabulös, helst till farmors ärtsoppa!
  • Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? "86400, 86400, 86400"
  • Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Jag skulle vilja, men jag är lite rädd för att inte ha fast mark under tassarna.
  • Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Vet inte, det är kanske Olle i Pistvakt, lika miffig!
  • Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Har aldrig köpt något på E-bay..
  • Tycker du om att krama folk? Det beror helt klart på vem det är, är det typ Ragnar så avstår jag helst, men är det nån heting så tackar då inte jag nej till att bli omfamnad :D
  • Skulle du säga att du är trendig? Nej, jag köper det jag tycker är fint själv och om det är trendigt eller inte bryr jag mej inte så mycket i. 
  • Äger du en digitalkamera? Jajjemän, fick en av mina föräldrar när jag tog studenten, mycket bra sak!
  • Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Det har jag ingen aning om, det är nog aldrig någon som har sagt det till mej..
  • Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Nää, det beror på vad det gäller, säger dom typ: "Jag ringer dej sen och berättar hur operationen på din katt gick" så är det inte så kul om dom inte ringer, men säger dom ungefär: "Jag ringer dej sen och berättar hur det gick i fotbollsmatchen mellan Slovenien och Kroatien" så känns det som skit samma.
  • Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Nää, det tror jag inte, kan räkna på 1 finger hur många gånger jag har börjat gråta av filmer också..
  • Tycker du att du är attraktiv? Nja, har man fått till den ultimata gå-ut looken så känner man sej ju ganska snygg, men när man kliver upp ur sängen känner man sej bara som ett härk.
  • Vad är du allergisk mot? Orkar inte berätta.
  • Får du dåligt samvete efter du ätit kött? haha, nej!
  • Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Vet inte, mina föräldrar var för snåla för att ge mej ett killnamn, men hade jag fått välja själv skulle jag nog hetat Jörgen, det är tidlöst! haha.
  • Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om? Alla!

Sophie du är så seeeeeg!


Kommentarer
Postat av: Erika

Dina flip-flops är här hos oss...så sluta leta:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se