Drömmen.

Eller ja, drömmen och drömmen, men jag ville alla fall göra det.
Igår på Acb gavs det äntligen tillfälle att få köra Semaxen.
Det var riktigt fränt, den är ju hur stor som helst ju.
Dock är det ganska liten yta där nere på ellos att glida på,
men det gick som smort ändå.

 Se så stor den är..

Kollade min statistik idag på hur många som läser min blogg,
i början av månaden var den 71 stycken,
det senaste inlägget hade bara 7 stycken läst..snopet!
Är det så att folket inte har tid att läsa min blogg eller tycker dom att det är tråkigt att läsa?!

Nu är det iaf jobb som stundar alldeles strax,
hoppas på en trevlig eftermiddag / kväll tillsammans med mina vapendragare till kollegor.
Dock ser sängen väldigt inbjudande ut, sov väl ungefär 7 timmar inatt, vilket är bra,
dock infann sej inte sömnen förän ca 05.00 i morse, fastnade vid Rederiet,
har snart kollat klart på säsong ett.

Fick ett sms från mamma nu, dom är i Helsingfors..härligt, snart hemma!

H E J D Å

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se