Funderingar på kafferasten och efteråt.

Funderade på något idag som jag tänkte att jag verkligen måste dela med mej till mina läsare,
men i skrivandets stund är det som bortblåst. Vad fan var det jag funderade på egentligen?
Kom på en till intressant fundering när jag stod ute vid postlådan för ungefär 20 minuter sen,
den funderingen är också borta. Det är förunderligt hur dåligt minne man har egentligen.
Dock kom jag ihåg massa saker som skulle göras på jobbet idag, inte likt mej, jag hade koll på praktiskt taget allting, annars är det jag som brukar vara som en yr höna och Jan-Ola får styra upp allting.

Hade en liten diskussion idag, Jag, Sophie och Jan-Ola, angående säker sex,
tror Jan-Ola vart lite orolig där ett tag när vi sa att han vet så lite om vad hans dotter gör bakom stängda dörrar, snart kommer hon hem och berättar att han ska bli morfar..haha.

Jahapp, nu är det alltså meningen att jag ska ta på mej städhandskarna och börja städa, så det är väl till att göra det då..satan att man ska kunna stöka till det så jävla mycket!

Nu har jag inte tid längre.

A D J Ö S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se