Två julklappar.

Jaha, nu ska jag börja med att skryta lite över mej själv, jag håller nämligen på att tvätta. Hade bokat tvättid från 07.00 i morse, men jag tror nog att den lille lille morgonpigga mannen kom fram då, för i morse var han då inte där, orkade mej upp några timmar senare och gick ner och satte på en maskin. Nu är snart 4e maskinen klar och jag är så nöjd! Har även införskaffat 2 torkställningar, så nu slipper kläderna hänga på stolar, gardinstänger och garderober. Även fast jag har tvättat mycket känns det som allt är kvar, gick igenom och sorterade det som var kvar och det var i princip bara massa lakan och handdukar, så jag får nog vara ganska nöjd med mej själv ändå.

Var i stan igår en sväng, jag vet att man inte får det när man är sjuk, men det fick man ändå! :).
Köpte 2 julklappar, så nu är det bara resten kvar..hehe. Dessutom hittade jag ett par vinterstövlar,
jättefina var dom, så dom var jag snabb att inhandla. Var och hälsade på lill-Fisen igår också, shit vad längesen det var jag träffade henne, det var iaf riktigt roligt att se henne, dock var vi bara där i 45 minuter så man hann inte med så mycket..hann inte ens dricka kaffe :). Men det blir väl någon mer gång får vi hoppas!.

Nä, nu är det dags för mej att gå ner och kika om den 4e maskinen är klar, eller är det den 5e?

H E J D Å


Kommentarer
Postat av: Storasyster

Du kan ta med resterande nödvändigt och tvätta här eller hos mamma och pappa ihelgen om du vill!

2007-11-14 @ 23:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se