Återuppstånden.

Okej, nu är jag återuppstånden och något lugnare den här gången,
kändes faktiskt bra att skriva av sej.
Har sovit en stund till "Heja Björn"..ganska många avsnitt :).
Måste dock ta itu med matlagningen och matlådeframställandet nu,
pytt i panna och stekt ägg, mums fillibubbans!
Sen måste jag nog ta tag i städandet,
känns som jag bor i en pappershög / garderob / kabelhjo (eller hur det stavas).
Kläderna som jag hängde på tork när jag tvättade förra veckan hänger fortfarande kvar,
iaf hälften, dom har nog torkat nu..kanske.

Igår var det iaf födelsedagsmiddag hos farmor,
åt kallopps och pärer, jag tyckte att köttet var ovanligt mört så jag tänkte fråga vad det kunde vara,
men beslöt mej för att inte göra det, då blir man väl dumförklarad, det är ju älg såklart!
Åt maten och högg in på efterrätten (Glass och fruktsallad),
då började pappa viska mystiskt till mamma och mamma utbrast "nej, det kan jag ju inte göra!",
alla undrade förståss vad det var som var så hemligt.
"Är det något med köttet?" sa Erika, "Jag vägrar äta något mer förän ni berättar" sa Emelie,
och jag tjatade och sa: "Berätta Berätta Berätta", sedan sa Erika: "Jag vet, det är BJÖRNkött".
Mamma och pappa började skratta, och så rätt, så rätt, det var inget älgkött det inte,
det var Björnkött, det har jag smakat en gång tidigare i hela mitt liv,
och det var faktiskt väldigt gott! Gissa vem som hade dyraste matlådan på lunchen idag då?! 
Haha..skryt! (Läste på internet att Björnköttet ungefär kostar 800 kr/kg..dåligt mallig jag är då).

Nu ska jag fixa mej något till livs!

GRATTIS MAMMA PÅ FÖDELSEDAGEN!!

H E J D Å 


Kommentarer
Postat av: Britt-Louise i Rätan

Tack o tack än en gång!!!! Puss

2007-10-23 @ 08:10:39
Postat av: Camillion

haha, värsta du då! Hälsa Grattis till din mor från mej=)

2007-10-23 @ 15:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se