Djurgården - Göteborg

Sitter här och småtittar på fotboll med far min,
dock ingen brasa tänd idag, men men.
Gårdagskvällen spenderades i lugnets tecken,
Erika, Micke, Maria, Aggy och jag tittade på "Extra Extra" och "Sing-a-long"
och tog det piano.
Skulle egentligen ha kikat på Beck, men det gick då inte för sej.
Fikade lite till "Pip-Larsson", blir fan aldrig trött på den serien alltså,
så jävla bra!
"Svensson Svensson" filmen gick varm på datorn uppe i sängen sen,
dock somnade jag ganska snabbt.
Väcktes och gick ner och käkade frulle och tittade på efterlängtade Beck,
ganska bra faktiskt, men ändå inte den bästa..jag håller nog med Micke om det där, dom blir inte bättre med åren.
Sen ringde NÁnnirs och frågade om han kunde komma förbi och det gjorde han,
drack kaffe och språkades med han om allt möjligt i ca 1 timme.
Åkte till farmor, drack mer kaffe, hälsade på Knutte på Lyckebo och vandrade hemöver.
Pratade lite med min mor och tittade på bilder från diverse tillfällen som jag hade på min dator,
kollade sedan på bilder från Mallorca.
Jag vill också åka utomlands, men solariet får väl duga att bli brun i tills vidare.

Det där var alltså min dag / dagar minut efter minut,
hur har din helg varit?

T J E N I X E N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se