Ingen promenad.

Idag blev det ingen promenad för fröken Haraldsson,
mamma kom och lämnade lite grejer, sen somnade jag igen och sov som en klubbad säl fram till halv ett,
herregud, jag måste nog ta och skärpa mej vad gäller mina sovvanor!
I alla fall så hade jag nog ändå inte gått på någon tur idag för Ida var i stan och det är inget kul att gå ensam,
sen har jag kanske inte den självdiciplinen än heller, att ens ta mej för att gå ut och spatsera.
Mamma tyckte att jag skulle gå tjejmilen om jag fortsatte såhär,
och det skulle jag lätt kunna göra, det är ju trots allt ganska många månader kvar och tills dess hoppas jag att jag har kondition nog att göra det.
I alla fall så har jag en träningsvärk som inte är att leka med idag, dock inte i benen som jag trodde jag skulle ha,
utan i ryggslutet..huga!

Over and out, jag ska på jobbet nu!

H E J D Å

Kommentarer
Postat av: Ida . . . igen :)

Som sagt, tjejmilen it is! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se