Lets sing together!

Usch vad jag är trött idag, det känns att man inte har sovit mycket dom senaste dygnen,
igår blev det tacos till middag med lite väninnor (Maria, Aggy, Felicia, Theresa, Louise och Erika), mycket gott!
Sen blev det sångstund i huset, senare kom även Mika, Pölsa, Marcus Löfhaugen, Martin, Jimmy, Karro, Robert, Alex, Kristoffer och någon som jag inte vet vem det är (var det någon fler?). Jimmy sjöng "Hönan Agda" och det med bravur, duktig han! Bar sedan av på Panget för att kika lite, det var ganska trevligt, men jag förstår inte hur vissa människor dansar alltså, skrattade gott åt en som hade riktigt speciella moves. Sen vart det lite strips och efterfest i Olofsson residense..Robert skulle lägga sej och vi skulle fortsätta kalasandet hemma hos Krillo, dock var det bara jag och Maria som gick dit, alla andra hade tydligen stannat kvar..brukade Krillos vattenklosett och återvände sedan till the partypeople. Drack nästan en halv cider och däckade i Alex säng efter allt för många vakna timmar, vaknade vid tolv snåret och diskuterade med Maria att det nog var dags att knalla hemöver, och det gjorde vi, kikade på "Se upp för dårarna" för 3e gången med Erika, Micke och Maria och åkte sedan till famoran, åkte hem och satte mej i pappas lilla datahörna här nere i Gillestugan där jag nu sitter och förundras över att det faktiskt är första gången det har funnits någon form av internet i detta hus, fränt! Funderar nu starkt på att lägga mej framför tv:n och knäppa på en rulle som man kanske kan vila lite till, känns inte helt optimalt att vara så här trött ända fram till kvällningen, och ikväll blir det mys..kolla på nyaste Beck och kanske äta lite popcorn förhoppningsvis..härlish!

Ser inte fram emot en vecka med eftermiddag, fy fan, ett tag tyckte jag faktiskt att eftermiddagarna var bra, men jag har nu gått tillbaka till att verkligen avsky dom, huvva, det enda man gör är att sova och jobba. Dock är det truckmöte på måndag klockan 14.00 så då slipper man ju vara inne i fabriken och tönta runt iaf, hoppas Tommy har med sej något mumsigt fikabröd..kanske det blir lite planering inför truckfesten också som Tommy tyckte att vi skulle ha, kul kul! Han pratade också om någon ölhävar tävling som dom hade haft för något år sedan, count me in..eller näe, det där får nog stå för gossarna isf.

Jaja, nu är det filmtittning under täcket som gäller :D.

C I A O


Kommentarer
Postat av: Felicia

Tack för en trevlig afton! De må vi göra till tradition! minst 1 gång i månaden! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se