Natten.

Denna natt har till viss del gått i seghetens tecken,
trodde aldrig att den skulle ta slut där ett tag, men se på fan, det ordnade sej :).
Soppsan har inte varit på topp i natt och det är ju inte kul.
Men iaf så har Danne varit i packen och slagits med mej,
boktavligt talat. Tog ett par brottningsmatcher på golvet och sedan så dansade vi lite grann,
sån där rolig armkroksdans.

P. Joe tyckte att det var orättvist att jag bara hade några hundra meter till sängen,
så han tyckte att vi skulle byta, så jag kunde åka hem till han, skjudsa hans dotter på dagis och sedan sova där och han skulle gå och lägga sej hemma här..hehe, nä!
I dag blir det iaf städ för hela slanten, om jag orkar, känner mej motiverad till det nu,
men mest troligt inte sen.

Telefonnätet har fortfarande inte viljat börja fuktionera i den mån jag vill,
därför, mina kära vänner som kanske väntar på sms, har jag inte kunnat skicka..
kanske inte ens kunnat ta emot det ni skrivit..

Helgen var iaf najs, kanske sätter in några bilder vid ett senare tillfälle.
Nu är det dags för sängen och allas vår älskade Pip-Larssons..igen!

S O V     G O T T ! !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se