Straight it up.

Jaha, då var man åter i vintervackra Rätan då,
jag hoppas liksom Ida att snön är här för att stanna, även om jag är skeptisk till det.
Borde egentligen sova nu, har sovit kanske en halvtimme sedan den "tunga" natten på Acb.
Efter "lunchrasten" i natt så orkade jag fan inte trucka,
kände mej så jävla less på det. Då kom Iddelin på den briljanta idén att vi skulle byta sysslor,
och så fick det bli, resterande 4 timmar var det hon som lyfte pallar och jag var på bandningen,
måste säga att jag kände mej lite ringrostig på det planet, men det gick ändå..jag menar, här spar vi inte på krutet!
Natten har förövrigt varit väldigt kylig, hade på mig 3 tröjor och en jacka och höll ändå på att gå upp i limningen (haha) av köldskador, fick min efterlängtade jacka i natt också, min fina, underbart vackra Acb jacka i mörkblått bävernylon, nåväl, den är i alla fall varm.
Jag och Ida har bjudit Acb på godis nu i 2 dagar, fast jag tror sanna mina ord att det var Papa Joe som mulade i sej det mesta..gick där och smaskade nästan jämt han.

Dessutom måste jag bara säga till min vän Ida, att det bästa som kunde hända var att du började på vårat skift,
jovisst, jag hade det riktigt kul innan också med mina arbetskamrater, men det är ju helt enkelt bäst att jag både har dej och Soppsan på skiftet nu, banne mej vad kul vi har tillsammans alltså, kunde inte funnit bättre vänner än er två! Och Ida, vi måste ta tag i det där i källaren till veckan ;).

Nä, nu är det dags för soffan och filten för en stunds slummer innan man ska hitta på nåt tok!

H E J D Å på er!


Kommentarer
Postat av: Idaho

Jag kunde inte sagt det bättre själv, du, jag och Sophie är liksom som mjölet i påsen, fisken i vattnet, hästen i stallet, besticken i låda . . . jag du förstår vart jag vill komma! Yor'e the best girls!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se