Jag fejar och jag städar.

Nu är det fint i mitt vardagsrum, satte upp nya gardiner, dammsög, dammtorkade, bäddade sängen osv.
Dock räckte inte orken och tiden till att städa resten av lägenheten, men det kanske blir i morgon?!
Var så lycklig när jag hittade ett till par av mina gardiner på IXO-house, köpte dom för några veckor sedan och har idag tagit mej för att sätta upp dom som sagt, lycklig över att jag äntligen har satt upp dom inser jag att det är fel gardiner, så nu hänger det 2 olika i mitt fönster. Men det är det nog ingen som tänker på får vi hoppas.

Nog om det, nu har jag äntligen fått mej en kopp av mitt älskade Gevalia, det var faktiskt godare än vanligt idag.
Nu är det snart Sing-a-long och Emelie håller på att husera runt i mina garderober efter kläder. Förstår inte riktigt det där, jag som är så trött på mina kläder och allt vad som finns i garderoberna tycker Emelie är skitkul.

Jäjä, nu ska jag nog kolla till Emelie så inte alla mina kläder slinker ner i hennes väska och min garderob blir tom, jag har nämligen varit med om det förut, att alla mina kläder senare hittas i Emelies garderob. Hur kan det komma sej?

/ Ellinor - ..och Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se