Movienight.

Idag har jag lagat mat, riktig mat. Jag fann mej faktiskt riktigt bra mellan grytor och kastruller,
på menyn stod det Twisters och Creme Bonjourfylld lövbiff, det vart den succé av mina middagsgäster.
Emelie hade hyrt 5 filmer som vi ska se i helgen, än så länge har vi hunnit med en och en halv.
Den första filmen, When a stranger calls, var ganska läskig och inte vart det mindre spooky när min hemtelefon ringde mitt uppe i allt. Shit!
När vi kommit ungefär till andra filmens mitten (Material Girls) beslöt sej Emelie för att ta en powernap,
så nu ligger hon här bredvid mej och sover som en stock och själv sitter jag här och velar om jag ska kolla lite på OC eller om jag ska gå in på King och lira upp lite juveler. Får nog bli det sistnämnda!

Frågor på det?

/ Ellinor - ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se