Serier.

Åsså har vi det här med serier, ett ämne som ligger mig kärt om hjärtat, som ett litet mjukt löv ligger det lindat kring mitt arma flickhjärta..ehmm, okej..lite väl mycket liknelser där.

Till en tidig början tyckte jag att Sex and the city verkade vara en skitserie, men efter många om och men så har nu boxen genomkollats ett X antal gånger. Samma med Segemyhr, men skillnaden med det är att det verkade bra från början, riktigt underbar serie. OC verkade vara världens dåligaste serie, men som jag har haft prov på att det kan bli så älskade jag även denna serie. Och sist men inte minst, Vänner, såg något avsnitt då och då och tyckte väl att det verkade lite halvroligt, men ändå inte något man ville följa. Men nu är det avsnitt efter avsnitt, följer det slaviskt. Det är ju så väldans bra, humorn är helt i min smak.

Nåväl, det var väl alltför stunden, kanske uppdaterar sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se