Tjippis!

Hallå, ledsen att det inte blev någon uppdatering i morse, men min säng kollega tyckte helt enkelt att jag skulle strunta i det, som ofta nowdays. Han är kanske svartsjuk på bloggen?! haha. Jag har dock kommit fram till att min skrivarlust och även inspiration infinner sig på morgonen, blir helt enkelt inte lika bra när jag skriver någon annan stund på dygnet. Usch.

Idag var jag verkligen en sjusovare, vaknade vid fem ungefär och somnade sedan om en timme till, skämmes tamme fan.

Nåja, eftersom inspirationen tydlingen har tagit cykeln till Hoverberg så lägger jag in lite bilder från natten istället, känns som det är mindre svårt att skriva något till bilderna.

 Kom till jobbet och såg att vi faktiskt har fått en dataskärm till lunchrummet där man kan se hur vi producerar, mycket intressant, så intressant att vi till och med var tvungen att byta bord i natt och sitta ute med dom vanliga dödliga i själva köksdelen. helt crazy, men det funkade det med, vart nästan lite gemytligt.

 Sen spelade jag poker med..


 ..Danne..

 ..Janne..

 ..och Görel..

..vilket resulterade i att..

 ..tre gånger till och med, Hattrick!!

 Ananasfil med fibrer stod på menyn i natt.

 Görel hade INTE spray, han hade Wella Gel, tänk att jag aldrig minns det ;)

  ..han hade även gjort illa fingret!

 Kom att se en sak i natt, kolla väldigt noga på den här bilden, det ser ju för fan ut som en karl i kvinnokläder. Helt sjukt!

Nåväl, Rätan i morgon, kanske ni får se några bilder från kvällen om ni har tur :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se