Uppdating.

Gud vad jag uppdaterar nowdays,
inte för att jag har speciellt mycket att skriva om, men det är kul att bara skriva av sej då och då ändå.

Jag tycker inte om BlondinBella, hon är en överklass fjant,
och detta bottnar inte som många tror i avundsjuka. Det är bara det att jag tycker att hon resonerar skitkonstigt,
hon tror att hon är skitsmart, men läser man hennes blogg så får man verkligen prov på att hon är blåst.
Sen stör jag mej på folk som säger att man ska sluta klaga på henne för "hon är ju faktiskt bara ett barn", men har man givit sej in i leken så får man faktiskt leken tåla.

Snart är det dags för jobb igen, hoppas natten går lika snabbt som den gjorde nu natten som var,
dock var vi väldigt lite folk, men det funkade ju ändå.
Både jag och Janne tog nästan hem 3 raka segrar i poker, i natt blir det!

Ibland börjar jag faktiskt undra om det är ett dagis vi jobbar på,
inatt hade roboten "Sigvard" lossnat från golvet och vi kunde inte köra med honom,
då var det någon som skrivit en lapp där det stod: "Hej, kör inte mig "Sigvard", för då rymmer jag".
Alltså vad hände med att bara kunna skriva: "Trasig"?
Nog för att det jobbar många typer på Acb som kanske är lite uppe i det blå,
men det är ju lite överdrivet att skriva sådär.
Mycket att bry sej i egentligen, men jag har egentligen inte så mycket att skriva.

Staden i morgon och träffa Erica och Lena, dom har blivit som mina vänner nu :).
Ska träffa Camilla en sväng också för den delen.

Kommentarer
Postat av: Cachimilla

Bara en sväng, det var snålt=P

2008-04-07 @ 21:48:15
Postat av: Mamma Di

meeennnn Elle da! Jag tror nästan att det skulle kunna vara Du som skrivit lappen på "Sigvard" för sån är Du! Inte vara sådär rakt på sak utan klura till det lite och göra det lite skojsigt!
Puss!

2008-04-08 @ 07:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se