Utmaning.

Utmanad av: eriica.blogg.se

Tre saker jag gör när jag vaknar:
♥ Kollar vad klockan är..eller mestadels frågar sängkamraten vad klockan är.
♥ Funderar på om det är ett måste att kliva upp eller om man kan dra sig en stund.
♥ Pussar på Herr Berglund.

Tre saker jag måste ha under dagen:
♥ Mat på ett fat.
♥ Umgänge.
♥ Kaffe!

Tre personlighetsdrag på mig:
♥ Skrattar som fan.
♥ Trött.
♥ Skrattar lite mer..

Tre saker jag gärna ägnar mig åt:
♥ Sitter vid datorn.
♥ Jobbar.
♥ Är med de nära och kära.

Tre saker jag är rädd för:
♥ Att nåt ska hända någon i min närhet.
♥ Spindlar och andra äckliga kryp.
♥ Att vara ensam i ett stort hus i mörkret.

Något jag drömmer om:
♥ Att få barn en dag.
♥ Att få ett bra och välbetalt jobb som jag trivs med.
♥ Att bli ekonomiskt oberoende.

Tre personer jag utmanar:
♥ Emelie
♥ Sophie
♥ Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se