Hål i kallfipperna.

Precis, här vandrar man omkring helt ovetandes (eller mest av glömska) i ett par trasiga långkalsonger, hela den bakre delen är i princip trasig, men jag gillar´t. Långkalsonger ska ha hål, annars är det inga riktiga långkalsonger. Går det att köpa färdighålade?

Sitter och slötittar på Bonde söker fru vid köksbordet och språkas med min syster. Hon stökar och donar och har sig här, torkar och gnolar på, hon är allt en riktig hemmafru hon. Man skulle ha haft lite motivation eller framförallt då ork till att städa lite, då skulle jag alla gånger ta ett varv med dammsugaren för att få väck allt detta katthår. Helt sjukt vad Bullen fäller hår, han borde egentligen vara kal vid det här laget så mycket bleka pälstussar som ligger överallt och lite varstans.

Erika har förresten förälskat sig i en reklam, ni vet den där reklamen där dom säger: "Vad köper man egentligen i julklapp till en som bara sover" och varje gång den visas så tittar hon menande på mig. Förstår inte vad hon menar, jag sover väl aldrig? Tror jag måste införskaffa mig lite uppiggande rosenrot, känns behövligt i dessa tider.

Skulle ha satt upp ljusslingan ute i tallen också, men det hinner ju bli mörkt ute innan jag kommer på det. Dessutom har jag ingen förlängninssladd heller Emelie, så det sket sig för nu.

/ Ellinor - lill-nissen är översnöad.

Kommentarer
Postat av: Erika

Ja nog har man sina ljusa stunder ibland, det är bäst att ta reda på dom när dom kommer. Vilket inte är speciellt ofta...

2008-12-03 @ 20:53:12
Postat av: Ida

För det första, vem är Bullen? Har ni skaffat en ny katt? Och för det andra så åt jag keso till pärbullarna, samt att jag snodde ihop en vitsås som jag rörde ner lite stekt bacon i :) mumma!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se