Halvtidsrapport.

Halva veckan har nu gått och inte fan mår man bättre för det. Kom till mig helg och försvinn Du snörök på morgonen mellan fem och halv sex. Somnade vid tio igår men inte heller är man någon vidare piggelin för det, nej har stått och gäspat som en fågelholk hela dagen och dessutom fått en sidjävel på handen så det blödde.

Idag är man som så många andra dagar dom senaste veckorna bjuden på middag i gärsgårds, och faktiskt så är jag, trots illamåendet, lite hungrig. Har utfodrat katterna också, den lille Bullen kunde inte stå vid sin matskål och äta tydligen utan tog lite mat i munnen och vandrade iväg sisådär 4 meter innan han kunde tugga i sig den. Egendomlig katt. Men det kanske man ska börja med själv också.

Bara elände i Sverige nu för tiden, fick höra häromdagen att det var 20.000 som varslats i Sverige bara i November, fet chans att man får ett nytt jobb hörru. Hej a-kassa. Dock har jag inplanerat att förfasas över världens elände nästa torsdag, har inte tid idag. Så mycket jävla annat som sitter fast uppe i svålen nu så.

Undra sa flundra när man ska kunna ta hem hunden då? Kattan lär väl bli som förbytt om man tar in en hundkrake i huset, överväger att flytta ut i Lill-Nissen. Där ska vi leva tillsammans. Jag, Dixon och min nya isskrapa.

Nu får det vara bra för nu, måste ta igen mig lite innan det är dags att fli lite och rota fram en ljusstake.

/Ellinor - elle tjuge spänn.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Du kan komma och bo hos mig.

Vi kan bygga upp en vägg mitt i rummet så vi har lite enskilt utrymme :D <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se