julklapps.

Ja, när fan ska man ha tid att handla dom sista julklapparna? Kommer troligtvis aldrig få ledigt på tisdag så man kanske måste in till stan i morgon med. Kommer aldrig få någon jävla parkering. Men vad fan gör man, kan ju inte bara komma på julafton med bara julklappar till halva styrkan, nej nej. Dessutom måste jag handla något att ha på mig på jul och nyår. Kan man inte ansöka om en extra dag eller två innan jul? Skulle passa mig alldeles utmärkt.

Var på Hydro i afton och tjomsade runt, torkade golv och käkade korv, blev även endel godis så nu har jag a little bit of a sockerchock, skakis och allmänt spattig i kroppen, är det inte sockret så vette fan vad det kan vara. Provade alla glasögon som gick att prova med Mr Allmighty. Skoj skoj skoj.

Ligger och tittar på The Holiday, världens bästa film, avundas Cameron Diaz något så gröndjävulskt, jag vill också pussas med Jude Law.

Nåväl, nu är det väl egentligen dags att borsta tänderna och krypa till kojs för natten, drygt att börja jobba sex i morgon bitti. Så vi höres väl. Ska ni till skalet på juldagen?

/ Ellinor -
sugarshaking..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se