lucia.



Idag är det lucia, och tänk, jag fick se ett livs levande luciatåg idag också. Var inne på Domus och tittade och vad hör jag? jo, luciasången. Dock orkade jag inte stanna kvar och titta på dom.

Nu är i allafall några till julklappar inhandlade, bland annat till Felicia, Sebastian, Emelie och Erika. Dock lär det bli något mer åt mina kära systrar..kanske. Hittade även några "julklappar" åt mig själv, det fick man köpa när det är jul.
Det slutade i allafall med att jag hade så många påsar att jag knappt orkade bära, då var det dags att bege sig till bilen med dom. Sitter nu hemma hos Emelie och tittar lite, lär väl bli en tur till kan jag tänka, lillänge kanske?!

Idag har jag verkligen gjort något som jag aldrig har gjort, nämligen parkerat i Domus parkeringshus. Var så nervös på vägen in (jag blir lätt nervös, okej?!) över vart jag skulle parkera, det är som lättare om man har någon mer i bilen. Vägen ledde mig i allafall till parkeringshuset och jag trodde först inte att jag skulle ta mig upp för backen, gick lite trögt i början, men det ordnade sig som tur var. Lite pinsamt annars eftersom det var fler bilar bakom. Sen var det det här med betalstationen, det gick ju hur galant som helst förutom att jag stoppade i en hundring och fick hur mycket småpengar som helst tillbaka och fick stå där och plocka bra länge med ett helt koppel folk efter mig.

Ont i ryggen har jag också, kände det nu när jag satte mig ner, jävlaskit. Dessutom somnade jag inte förän sex i morse så jag var måttligt road när mamma kom och väckte mig klockan åtta. Hej, trött tjej.

Nu ska jag nog ta och se över mina kvarvarande julklappsinköp. Tjipp.

/ Ellinor - starka muskler kan bära många klappar.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad köpte du åt mig? Jag vet att du vill berätta :).

Hittade du nån klänning till jul?



Puss

Postat av: micke

vad köåte du åt mig då ,hahahaha

2008-12-14 @ 09:23:31
Postat av: Anonym

tur att du börjar bli nervös igen, började bli lite orolig där ett tag!

2008-12-15 @ 02:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se