morgondagens schema på staden.

Okej, här kommer då en liten påminnelse om vad jag ska fixa i morgon på staden. Mest för att jag själv ska minnas vad det är jag ska göra.

  • Bolaget för lite inhandling av alkoholish till juldagen.
  • Julklappsinköp till mamma, pappa, Erika, Emelie, J&P, L&W, famor och Alfred.
  • Åka upp till Revelj och hämta min adapter som Daniel troligtvis har glömt.
  • Inhandla ett par jeans (eventuellt på Slave).
  • Eventuellt gå in på Terräng och prova jackan själv.
  • Svänga in till Emelie och hämta en klänning till julafton.
  • Eventuellt handla något att bära på nyår.
  • Handla hårfärg till mig och Emeluren.
Tror det var det mesta faktiskt, nu är det nog alldeles snart dags för sängen i hopp om att man somnar någon gång detta dygnet.

Nej, nu kanske man måste gå och gömma Emelurens julklapp, annars är den nog sönderklämd på julafton när den ska till att öppnas. Jag minns för flera jular sedan, då slog jag in en banan till mig själv i ett paket, saken var bara den att jag slog in den så långt före jul att när den öppnades var den alldeles mjuk och brun. Inte så käckt att äta den då kanske.
Farmor blir kvar på sjukhuset över julen, första gången jag firar en jul utan farmor. Trist som fan, men vad sjutton ska man göra. Min kära morbror fyller upp ett tomrum i allafall, hehe.
Undra om det blir någon jultomte i år då, lill-ongan som inte är så små längre har ju listat ut vem det är som döljer sig bakom skägget så dom kanske slopar det, minns inte hur vi gjorde förra året?! Nästa jul blir det förhoppningsvis en tomte i allafall, när vi har en liten ny skrutt i julfirandet.

Herrans jesus, jag har kommit på en julklapp till som jag önskar mig, iofs är det nog ganska försent att önska sig det i julklapp nu, men i födelsedagspresent kanske..Jo, iaf ett par stödstrumpor. Okej, nu kanske jag låter som en gammal tant som knappt kan stå på benen, men jag har fått för mig att dom är riktigt sköna att ha på sig. Dessutom när man knegar på ett jobb där man står eller går hela dagarna. Har haft så förbannat ont i ben och fötter nu i två dagar så jag är färdig att förgås.

Med julafton kommer också en juldag och vi alla vet väl vad juldagen går ut på, jo, parteeey! Me and Görel and the bottom of the bottle. mys!

Nej, nu ska jag slänga mig i pyamasen, ta en vända i munnen med tandborsten och tvätta bort dagen från ansiktet, sen är det plums i säng för min del. Godnatt.

/ Ellinor - dan före dan före dopparedan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se