new year.

Nu är det alla gånger snart ett nytt år med allt vad det innebär. Vad fan kommer att hända 2009? Hoppas det blir ett bra år i allafall. Förra nyårsafton tillbringade jag uppe i skogarna hos Anteskogarna. Denna afton ska även den bedrivas uppe i skogen, men ca 4 km på annat håll, nämligen i Bryngelhögen.

Har ingen nyårsoutfit fixad, men jag hoppas det löser sig ändå. Det nya året får ta mig som jag är i mina nya fina "skinn" leggings och linne. Yes, så får det bli.

Får väl passa på att önska er Gott nytt år alla kära läsare, för jag återkommer inte förän 1 januari. Och till Er som inte får något nyårs sms av mig så är det nog fullt på nätet.

/ Ellinor - happy new year!

Kommentarer
Postat av: Görel the former co-worker

Men hallå !! det är typ den andra januari nu !! och ingen update FFS !!

2009-01-02 @ 19:45:03
Postat av: Erika

Nu är du en aning seg!

2009-01-03 @ 10:00:53
Postat av: Otto

Snacka om dålig uppdatering! Nej, den här bloggen besöker jag aldrig mer!

2009-01-04 @ 22:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se