Rumors.

Ibland är det tur att man har arbetskamrater, sånna som berättar för en hur saker och ting ligger till. För följande saker hade jag ingen aning om, men tydligen är det sant. enligt dom på jobbet.

  • Jag har sagt upp mig.
  • Jag är tillsammans med Nicklas.
  • Samt att jag har någonting ihop med Christopher.
Tur att andra håller koll på en då man själv inte gör det.

Stor-Sveg idag tillsammans med pappa, mamma, Erkki och Vitaran, kanske en sväng in på dollar för att bränna lite slantar (för det har jag inte gjort nog på dollar i Svensta på sista tiden..).

Förövrigt är jag glad för att allting löst sig så bra, känns som att man numera kan bete sig som en någotsånär normal (läs väldigt onormal) människa på jobbet. Sista dagen på Acb den 28 februari. Kanske, dom har ju ändrat sig förr.

Nu är det dags för en kaffe uppe på "jobbet", hoppas att någon joinar mig. Kaffe ensam kan aldrig sluta riktigt bra.

/ Ellinor - The top noch of all the toppest nochest (?).

Kommentarer
Postat av: Music Allmighty

Ja den 28 så står då jag glad av livets dryck och skriker halsen av mig i el stockholmo. :)

Fick du din kaffe polare lagomt till kaffe? ;)

2008-12-10 @ 14:29:58
Postat av: Anonym

läs VÄLDIGT onormal!hahah

2008-12-10 @ 17:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se