11.

Jaha, 11e inlägget för dagen och klockan är bara 10.20, hur skall detta sluta?
Jäjä, mamma är nog nöjd iaf.

Tänkte lägga in lite bilder nu som jag hittade på den här datorn,
se och njut!

 Min extremt snygga syster.

 Danne, jag och Emelie.

 Snygg Sophie.

 Mina jäntor är glada :)

 Hittade även en bild på lillkusinen.

 Poserar så tjusigt framför kameran.

 McDonalds hunden Dixon (visst ser han ut som en sån där hund som man fick på McDonalds förut?!).

 Amira (hon ligger på marken, men visst ser det ut som om hon typ ser ett köttben och hoppar efter det i luften?!).

 Promenix på byn.

/ Ellinor - Fotogenisk så det förslår!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Härligt med uppdateringar :D.
Och tack för den fina responsen på mitt inlägg. Det är alltid kul när man lyckas roa nån :)
Puss

2008-02-28 @ 11:27:18
Postat av: Mamma Di

Mammor blir alltid glad av uppdateringar!
Puss

2008-02-28 @ 15:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se