Blåst och Bitter.

Jag har en anonym läsare av min blogg som också har kommenterat,
som uppenbarligen tycker att jag ska flytta till Uppsala efter Acb.
Jag tänker på Uppsala varje dag, det skulle vara så roligt att bo någon annan stans, iaf ett tag.

I natt har många plattor gått sönde pga A:s framfart,
det har yrt plattor som aldrig förr och A har aldrig varit på ett sämre humör.
Plattor som är hela som går att återanvända har blivit kantstötta eller gått av när dom åkt i golvet,
men vissa måste ju hävda sej genom att förstöra,
medans vi andra lägger plattorna på det intillstående bordet och skrattar åt situationen.
Dock fick en liten 50/58 sätta livet till häromdagen när det stod i vägen för mej,
men jag plockade iaf upp den.

Nog om tråkigheter..eller ja, då fanns det kanske inte så mycket att skriva,
har inga roliga bilder att visa idag efter nattens kavalkader,
tog dock några på mina kära kollegor Aron, Affe, Soppsan och Guran,
men dom får förbli på telefonen.

Dessutom vill jag påpeka att Arons musiksmak suger,
det är bara ett gäng med muppar som haft en kass uppväxt och som rent ut sagt våldtar det svenska språket,
tacka vet jag Apfågel!

/ Ellinor - med huvudvärk efter nattens brist på koffein

Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Godmorgon! Hoppas du får en riktigt bra dag! ♥

Postat av: Bigsiss

Söv gött! Själv har jag jobbat i exakt en timme redan. Fan vad jag hatar att gå upp på mörasia. Precis då man sover som skönast. Jaja du får sova så skönt så hoppas jag att vi träffas ihelgen, om inte här så där. Massa nyårspussar till dig min vän!

2008-02-06 @ 07:11:54
URL: http://eriica.blogg.se
Postat av: Mamma Di

Alltid lika kul att komma till jobbet och först få läsa alla bloggar innan man sätter igång med dagens bokföring.
Har då ens nära och kära uppdaterat så blir hela dagen räddad.
Puss
Sov Gott

2008-02-06 @ 08:13:30
Postat av: Anders

Hej kollega =)

ramlade förbi och tjuvläste lite :p
intressant läsning må jag säga ;)

2008-02-06 @ 16:53:12
URL: http://anderswickman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se