Femhundra stora pengar.

Dagen började tidigt idag, så nu är man lite utav en död sill.
Men jag gråter icke för det, jag är ju hos Slemelie :).
Har varit på körskolan och tragglat den jäkla teorin,
hoppas att det går bättre i morgon än vad det gjorde idag,
pest och pina för att sitta så länge och det bara skiter sej.
Körningen idag gick dock över förväntan,
riktigt roligt att köra fort, trodde aldrig jag skulle säga det.
Dock glömde jag att blinka ett par gånger,
men jag tyckte jag dolde att det var av ren glömska ganska bra.

Erika (körläraren): Jaha, så vi har alltså slutat blinka?
Jag: Jaa, jag tyckte som det.
Erika: Det ska jag också börja med!

Nåväl, annars har jag inte gjort så mycket mer idag än att diska och så,
pratat med Ida om Norway, hon är lite sugen på att dra till Trondheim och stoppa korv,
hey, kläm i mej i ett par stuprörsbyxor så har vi en levande stopp-i-korv..haha.
Hon tyckte iaf att det vore en lysande idé om jag följde,
nog för att jag är less på Norge, men pengarna lockar oerhört!

Jaja, nu ska jag pröva att sova en stund innan det är dags att gå på jobbet,
man känner sej sådär mindre manad till att sitta i möte i två timmar när man kommer dit :(.

/ Ellinor - snart kör jag över er!

Kommentarer
Postat av: Iddelin

Som jag sa igår, lyckas man få tag i ett jobb så man kan vara där april-maj vore det ju toppen! KLarar man sig ju hemma resten av sommaren sen :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se