Finfrämmande i volvon.

Häromdagen

Ellinor: Varför är backspeglarna infällda?
Göran: För att ingen klant ska köra in i dom..
Ellinor: Då fäller jag ut dom åt dej.
Göran: Neeej gör inte det, det är automatiskt.
Ellinor: Tyvärr, redan gjort!

Idag

Ellinor:
Vad snällt att jag får åka med dej hem Göran, jag kan hjälpa dej att fälla ut dina backspeglar som tack för skjutsen.
Göran: Nej, dom ger du fan i, du kan få trycka på knappen som fäller ut dom, inget annat. Jag kanske låter snål, men du får faktiskt bara trycka på knappen.

Jaha, nu är man inte betrodd till att fälla ut backspeglarna med handkraft heller. Eller så kanske Göran tror att jag ska göra det i smyg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se