Hör och häpna.

Nu är det inte mamma som har tjatat på mej om uppdatering,
som det annars brukar vara om allt står rätt till. Utan faktiskt Ida!
Och jag vill ju inte göra någon besviken, så visst ska jag uppdatera lite.

Har dom senaste dagarna inte gjort så mycket så jag har helt enkelt försökt att samla ihop lite underlag till detta inlägg. Kommer dock inte bli så mycket då fantasin inte är på topp.
Det är mycket som inte är på topp nu iofs, vantrivs något så frutkansvärt på jobbet,
på arbetsuppgifterna och vissa man jobbar med.
Tänk er själv att stå vid ett band som rullar skitsakta och bara lägga spånplattor på bandet 8 timmar,
det är inte kul det alltså!
Men man försöker väl se det från den ljusa sidan och tänka att några man jobbar med faktiskt är riktigt bra och att man bara har 2 månader kvar innan man slipper skiten.

Sitter hos Emelie i stan nu och tittar på Wallander - Mastermind,
har sett den miljoner gånger, men den är ju så bra!

Körde idag också, gick riktigt bra,
skulle egentligen ha manöverprov på halkbanan men pga trafikolycka tog vi oss inte upp dit,
jävla polska lastbil som inte kan hålla sej på vägen, slår vad om att han hade varit och hämtat pallar på Acb också till råga på allt. Harrevarn!

Jaja, Emelies dator är iaf en riktig pärla, funkar som smort om man jämnför med den andra segingen.
Väldigt lik min Glenne förövrigt, förutom att Emelies har fränare mönster och att det är Windows Vista på den, vilket inte är lätt att förstå sej på. Kunde inte ens sätta på en film på den för att jag inte fattade hur man gjorde, man kanske har tomlingen mitt i hanna ändå :).

Jä Jä, Sundsvall i morgon då, kommer nog bli riktigt najs.

Konversation mellan mej och Erika idag:

Jag: Jag gjorde klart alla faser idag på körskolan.
Erika: Jaha.
Jag: Vafan kan du inte bli lite glad för min skulle för? Du är så missunnsam!
Erika: Vadå, är det något bra eller?

Nä, ju mindre frågor klarade, desto bättre, ibland undrar man om vi är syskon..haha.

/ Ellinor - Har ingen fantasi till något att skriva här.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men fy dig, sluta hitta på massa saker om din storasyster!

2008-02-27 @ 22:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se