Skoter.

image106


Har klarat av skoteråkningen på min att göra lista nu iaf,
var nere på isen och sprang lite med hundarna..
dock var det så blåsigt att det inte blev så långvarigt,
åkte hem och drack kaffe istället.

När jag sedan skulle hem med skotern råkade jag ut för en liten emotionell fadäs (som pappa kallade det),
jag fick helt enkelt inte in skotern i garaget, det var på tok för halt utanför så då var det bara att kalla in förstärkning som tog sin form i min far.

Var och hälsade på farmor med fadern/sonen och sen kom den heliga andes namn (Karin Johansson) haha.
Hon såg ut att må prima, men hade en än gång slarvat bort nyckeln till byrån (vet inte hur det riktiga namnet stavas), och var ampen över det.

Jaja, tyckte iaf att det var riktigt roligt att göra en sån där lista som jag gjorde i det tidigare inlägget,
så är det någon lista ni tycker jag ska göra så säg bara till, jag är öppen för förslag :).

JO, nu till den egentliga anledningen till att jag skriver,
den 15 Mars är det pimpeltävling på Rätans sjön.
Men vad ledsamt är är att det inte kommer bli någon After Fish eftersom det blir för dyrt och prylar.
Men då tänkte jag som så, att vi ordnar helt enkelt en egen After Fish,
låter inte det som en bra idé?
Vi skramlar ihop lite stålar och lagar en god middag och sedan så kan vi ha ett trevligt och gemytligt samkväm tillsammans.
Ska ta reda på om mamma och pappa är med på idén och om vi isf kan vara här hemma.
Så är ni sugen på idén så är det bara att skriva en kommentar i detta inlägg så fixar vi något,
och kom ihåg att det inte är alltför lång tid kvar så det är ju bra om vi kan börja planera så fort som möjligt!



image108

/ Ellinor - fisken är bäst när den ligger på tallriken.

Kommentarer
Postat av: Erika

Jaså, ingen after fish, lika skönt det!

2008-02-23 @ 17:33:43
Postat av: Emma

Hade gärnat joinat After fishen synd bara att det är en bit ifrån :(

2008-02-23 @ 18:22:59
Postat av: Camilla

Tack för kramen vännen=) skulle va riktigt kul o va me på din afterfisch! men jag jobbar som vanligt..=(
Nu ska jag & mor åka och handla mat. hejdå! ha en bra dag! puss

2008-02-26 @ 09:07:27
Postat av: Iddelin

Dåligt med uppdatering här tycker jag :( Kooom igeeeen nu! Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se