Vi tar en till :)

Det är ju så kul och jag kände att jag var en riktig idéspruta morgonen till ära,
ni kommer nog bli förbaskat brydda när ni ser att jag uppdaterat massor!

En enkel undran från en arm jänta,
Varför ska bussen gå klockan åtta till Rätan?
Tänk på dom stackars satarna (t.ex. jag) som jobbar natt och helst vill sova,
men nähä då, vi skiter i Ellinor, hon är bara en fis i rymden!
Man kan inte gå och lägga sej med risk för att försova sej,
dessutom lär man nog inte ens hinna somna innan man ska upp igen.
Man kan knappt hålla sej vaken för att man är trött.

Jag säger bara det. Det går utför för länstrafiken, kan dom inte sätta in "arbetarbussar" när jag slutar på morgonen? Helst ska dom hämta mej utanför Acb också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se