21 going on 22.

Måste ju faktiskt skryta lite med att jag fyller år i morgon,
vill ju inte gå grattislös ur dagen..hehe.

Första veckan har varit kort men riktigt lång ändå,
med inställningar på att stå och packa travade jag till jobbet, eller, jag åkte med mamma,
när jag väl kom till Acb vart det att köra truck istället,
Joe skulle ner i källaren och Pea behövde lite hjälp,
efter halva dagen gick Pea hem och det var Arnon som tog över truckandet med mej.
Även igår var det att kliva in i trucken, dock tog jag varenda liten chans jag fick till att kliva ur den,
stod på justersågen med Arnon och fyllde lite robotar åt Robert.
Försökte även in till slutet att få ställa mej och packa också,
men Joe kom på nya prylar åt mej att göra hela tiden.
När dagen var slut var det mycket kvar att göra och jag stannade kvar och fixade klart det sista,
eller nja, nästan allt, Jyrki kom och ville stänga av maskineriet så då var det bara att lägga av.

Gick och gav gossarna på lina2 en visit, pratade med Juppa hur länge som helst om mat och grejer,
är förresten bjuden på mat dit nästa lördag, trerätters, låter hur bra som helst!
Dessutom är även Ida, Sophie, Pelle, David och Danne inbjudna, så det är bara att följa med vare sej ni vill eller inte, this is once in a lifetime!

Jaja, nu är det faktiskt dags att klä på sej det sista och knalla iväg på jobbet för lite mer truckning.

A D J Ö S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se