Dagen i sängen.

Denna dag har helt och hållet spenderats i sängen,
har inte orkat klivit upp än mer än att gå till toaletten och köket.
Men ikväll blir det andra bullar, börjar jobba natt ikväll,
så vi får väl se hur det går..men det går nog bra!

Gårdagskvällen var trevlig, dock var det inte så jätteroligt enligt mej,
det hade säkert varit mer drag om "The Relatives" hade spelat,
sen vart man kanske lite för rund under pjäxorna också ;).
Satt vid entren och disskuterade med två norskar om åt vilket håll Östersund låg,
dom pekade åt ett och jag åt ett annat..och givetvis så var ju jag tvungen att få rätsida i saken så jag gick in och frågade några killar vad som var rätt, och det var ju såklart inte jag som hade det..
Pinsamt att ha bott här i 22 år och vet inte vilket håll Östersund ligger åt,
jag skyller på att jag hade druckit dålig öl.

Jaja, nu ska jag väl se till att får mej någon middag.

/ Ellinor - hungrig som en varg!

Kommentarer
Postat av: Mamma Di

Näe nu får Du väl ta och uppdatera lite visserligen jobbar Du på nätterna och sover på dagarna men Du kan väl om inte annat skriva hur Du har sovit!
Du dom söker en butikschef till systemet i Svenstavik! Ska inte Du söka? Jag menar vad ska man ha för kvalifikationer til det?

2008-01-23 @ 08:01:59
Postat av: Mamma

Du kan svara på andras bloggar men vad i hela friden kan du inte skriva lite här för???

2008-01-23 @ 15:36:13
Postat av: Mamma Di

Går in med spänning! men inte uppdaterat nu heller!?

2008-01-24 @ 08:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se