Fick två..

..kommentarer om låten jag skrev igår,
"Tell Laura I love her",
och ja Erika, jag började lyssna på den efter vi spelat geni.

Idag har jag varit på körskolan och kört, samt pluggat som en tok,
dock gick det mindre bra för jag hade en liten Emelur som satt bredvid mej och babblade.

När vi kom hem till Emelie igen tog städbegäret överhand och Emelie tog tag i köket medans jag tog vardags-/sovrummet. Och jag måste säga att det vart riktigt najs. Emelie sa att hon aldrig mer skulle vilja gå ut nu!

Konversation mellan mej och Emelie i kön på Willys:

Jag tittar upp på TV apparaten som är ovanför kassan och ser en man som gör reklam för ekologisk mat.
Ellinor (Knyter händerna): Hej Jesus!!
Emelie: Ellinor, det där är inte Jesus, det är Thomas DiLeva..

haha, så skoj man kan ha!

Nu väntar jobbet för en stressad människa!

Kommentarer
Postat av: Mamma Di

Najs! Nystädat Då kanske man skulle till stan nån dag då innan det blir stökigt igen!
Puss

2008-02-01 @ 08:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se