Gladast!!

Satt och läste igenom bloggar och det piper i telefonen, ett mms..undra vem det är ifrån?!
Jo, Manne, en bild på deras lilla son som föddes idag, och gud så söt han var det lilla livet.
Jag blir ju helt till mej, sitter bara och ler för mej själv och det bara spritter i kroppen,
fan va roligt. Man har ju vetat att han ska bli pappa hur länge som helst,
men nu är det helt på riktigt, nu har han verkligen ett barn, han är pappa till sonen och sonen är son till honom..
Då börjar man ju såklart tänka på hur det var när vi var små,
jag och Manne när vi lekte jämt och ständigt, tänker på alla bilder jag har hemma med mej och Manne på,
kommer gossen se ut som han? Dock hade han mörkt hår på bilden jag fick, men ändå.
Tvivlar inte på att han kommer vara lika busig som sin far iaf..hehe.

Detta var det bästa som kunde hända, så jävla skoj!! :D :D :D

/ Ellinor - Glad med hela ansiktet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se